Електрични Фолксваген ИД. Евери1 се развија у потпуности као самосталан модел без тренутних планова за сродне аутомобиле брендова Купра и Шкода, према ријечима техничког шефа компаније Груника.
То је због неизвјесности око раста тржишта електричних градских аутомобила у наредним годинама, рекао је Груник, иако је наговијестио да ће платформа ИД. 1 на крају бити коришћена за такве моделе када буде омогућена њихова финансијска исплативост.
Нови електрични Фолксваген градски аутомобил би требало да буде у продаји 2027. са почетном цијеном од око 20.000 евра. ИД. Евери1 се налази на новој верзији МЕБ Ентри платформе са погоном на предње точкове, која ће такође бити основа за предстојеће моделе ИД. 22ол, Купра Равал и Шкода Епик.
На питање "Аутокара" зашто Фолксваген група не развија више модела различитих брендова заједно са ИД. 1, Груник је рекао: "Ово помало дотиче питање зашто долазимо са ИД-ом 1 2027.? Видимо да се тржиште тренутно развија, посебно на тржишту А00 (градских аутомобила). Мислимо да ће расти у наредних неколико година, тако да заиста мислимо да је 2027. прави тренутак, посебно са свим гласинама око мотора са унутрашњим сагоријевањем и како да их окончамо у Европи. Тако да мислим да је 2027. прави тренутак за ИД. 1, и ако тржиште заиста порасте, лако можемо одлучити да направимо моделе Купра или Шкода, али не још."
Груник је рекао да би нова софтверска архитектура и други повезани системи требало да скрате вријеме развоја на око три године, али ће такође дати Фолксваген групи флексибилност да брже развија деривате других брендова.
Упркос Груниковим коментарима, шеф Сеата и Купре Вејн Грифитс је раније рекао за "Аутокар" да је компанија посвећена понуди електричног градског аутомобила од 20.000 евра, који би могао да носи и Сеат беџ. Тај пројекат би сигурно користио платформу ИД. 1, али Грифитс није дао никакве назнаке када би такав модел могао да се појави, преноси "АутоБлог".