Смањиће значајно зауставни пут приликом кочења.
Њемачки добављач ауто-дијелова ЗФ дизајнирао је нови систем за кочење коме за рад није потребна течностза кочнице или хидраулика. Умјесто тога, силу кочења обезбеђује електрични мотор директно на точку.
Док би осјећај кочења требало да одговара хидрауличним кочницама, ЗФ обећава зауставни пут од 100 km/h до 0 km/h девет метара краћи од конвенционалних кочница, пише Ревијахак.
Осим тога, домет електричних аутомобила требало би да се повећа за 17 одсто због ефикасније рекуперације.
Добављач такође обећава ниже трошкове одржавања. Емисија ситних честица је такође мања.
ЗФ омогућава произвођачима возила да саставе свој оптимални систем кочења од класичних хидрауличних до нових електричних система, у зависности од захтјева.
Хибридни облици су такође могући са, на примјер, хидрауличним системом на предњој осовини и електричним системом на задњој осовини.
Компанија не даје информације о тачном датуму лансирања на тржиште.
(б92)