Novi logotip, ćirilica i bogata programska šema

Izvor:

ATV

03.10.2023

12:57

Komentari:

0
Нови логотип, ћирилица и богата програмска шема

Novu sezonu naša medijska kuća počinje vraćanjem na ćirilično pismo, novim logotipom i vizuelnim identitetom, ali i bogatom programskom šemom, kojim ćemo gledaocima jasno pokazati pravac kojim, uprkos svim preprekama i opstrukcijama, sigurno i uspješno koračamo. Povratak na ćirilično pismo, jednoglasnom odlukom menadžmenta i uređivačkog kolegijuma televizije, jasno pokazuje i naš stav – ljubav, poštovanje i očuvanje nacionalnog indentiteta, njegovanje pisma koje se već decenijama bori sa zaboravljanjem, te snažan osv

'Нови идентитет и избор нашег писма велики је корак за нашу медијску кућу и то није само промјена естетске и техничке природе, него и наша жеља да се позиционирамо као медиј, који својим садржајима и радом, показује и његује вриједности породичне телевизије, са изразитим националним идентитетом. Нови логотип – модернизовано ћирилично слово А уз више стилизованих силуета Републике Српске које чине фокус камере, шаље снажну поруку. Посебно смо поносни на пркос, инат и додатни напор који смо уложили након и даље никад објашњених, срамних америчких санкција које су нас додатно ојачале, и то због публике због које и постојимо. Очекује нас и нови студио и идентитет наших 'Вијести', као и освјежен студио и нови идентитет нашег сјајног поподневног магазина 'Центар дана'. Већ од 9. октобра шаролику програмску шему почињемо 'Јутарњим програмом' и повратком препознатљивих формата из наше 'ТВ кухиње'. Показаћемо да је АТВ не само јака породична телевизија, него и да својој вјерној публици итекако може да понуди још много тога и остане управо оно што јесте – аутентична, тврдоглава и вјерна', каже Дејан Ступар, директор маркетинга и продаје АТВ.

Од 9. октобра, гледаоце очекују и бројни други новитети – нови формати и нова ТВ лица. Изазован пут промјена подразумијевао је мјесеце планирања и стратегије, техничко – технолошка и продукцијска улагања, те улагања у запослене и њихове услове рада. У још једном су, запослени наше медијске куће били једногласни – публици смо дали до знања да због њих постојимо и трајемо, те да ћемо новитетима тренд раста само додатно оснажити, уз исту мисију: остати вјерни себи и публици.

Добре ствари не треба мијењати, па зато - не мијењајте канал, јер вас очекује много новог и понешто 'старог', јер су ипак поједина враћања на 'старо' итекако велики корак напријед – смјело, другачије и непоколебљиво.

Podijeli:

Large banner