Izvor:
Jutarnji.hr
14.05.2025
15:36
Komentari:
0Mnogi vozači dizel motora se kunu u Volksvagenove TDI motore, drugi smatraju da je Fijatov JTD program idealan, dok treća grupa smatra da su francuski HDI motori najpouzdaniji zbog male potrošnje i niskih troškova održavanja.
Сви ови мотори доведени су скоро до савршенства, али један аутомеханичар који је познат по свом ТикТок налогу сматра да је најбољи дизел икад јапански мотор, произвођача Исузу, пише "Јутарњи лист".
Овај мотор користили су Опел и Хонда, а чак и неки њемачки аутомобили. Ријеч је о чувеном 1,7 литарском ЦДТИ четвороцилиндричном мотору који је развијен крајем 1990-их.
Блок је настао у сарадњи са компанијом Џенерал моторс, а производио се у Пољској. Имао је скромних 65 коњских снага у атмосферским верзијама до 130 коњских снага у најмодернијим моделима.
Уграђивао се у моделе попут корсе, астре, мериве или зафире. У једној астри је изгурао 270.000 километара без икаквих проблема и сервиса.
Након пређених 270.000 километара, према ријечима овог аутомеханичара, стање мотора било је скоро па савршено. Није било проблема у погледу поузданости или перформанси.
Najnovije
Najčitanije
23
00
22
58
22
43
22
40
22
36
Trenutno na programu