Izvor:
Telegraf
01.10.2025
16:56
Komentari:
0Meta je saopštila da od 16. decembra uvodi sistem koji koristi razgovore korisnika sa Meta AI asistentom da bi prikazivao personalizovane reklame i preporuke sadržaja na Fejsbuku i Instagram.
Промјена ће најприје стићи корисницима у Великој Британији и Европској унији, а обавјештења о новом начину приказа реклама почињу да стижу од 7. октобра. Из компаније истичу да се подаци прикупљају искључиво из интеракција са Мета АИ и да корисници ову опцију не могу да искључе, мада неће утицати на оне који асистента не користе.
Разговори о куповини, путовањима или другим интересовањима сада ће директно обликовати садржај који корисници виде, укључујући и предложене "Рилс" видео-снимке. Чак ће и гласовне интеракције преко Ray-Ban паметних наочара које користе Мета АИ утицати на то које ће рекламе и препоруке бити приказане.
Овај потез показује да Мета жели да повеже своја огромна улагања у генеративну вјештачку интелигенцију са основним бизнисом - оглашавањем. Стручњаци оцјењују да ће нова пракса донијети прецизније циљање публике, али упозоравају на додатне ризике за приватност корисника, нарочито у Европи гдје су прописи о заштити података строги.
(Телеграф)
Nauka i tehnologija
10 h
0Scena
1 d
0Nauka i tehnologija
2 d
0Nauka i tehnologija
3 d
0Najnovije
Najčitanije
19
19
19
19
19
15
19
10
18
59
Trenutno na programu