Извор:
Телеграф
26.08.2021
18:19
Formiranjem novog zajedničkog preduzeća sa kineskim kompanijama Čungćing Čangan i FAW japanski proizvođač želi da poboljša svoj položaj na najvećem tržištu na svijetu.
Japanski proizvođač automobila Mazda Motor Corp. sa dva kineska partnera je dogovorio formiranje nove kompanije u kojoj će imati 47,5 odsto udjela.
Kineski državni Čungćing Čangan automobili takođe će imati 47,5 odsto novog zajedničkog preduzeća Čangan Mazda Automobile Co. Ltd., dok će FAW biti vlasnik preostalih 5 odsto, prenosi Međunarodni kineski radio.
"Tri kompanije imaju za cilj da iskoriste svaku stratešku i upravljačku priliku u novoj zajedničkoj investicionoj kompaniji i nastoje da njen sistem poslovanja i upravljanja budu optimalni za prilagođavanje potrebama rastućeg kineskog tržišta", navodi se u saopštenju Mazde.
U Kini, najvećem svjetskom tržištu automobila, Mazdina prodaja daleko zaostaje za ostalim japanskim proizvođačima automobila. Prošle godine je u Kini prodato 214.574 vozila, u poređenju sa 227.750 jedinica u 2019. godini. Toyota, Honda i Nissan su 2020. godine u Kini prodali preko milion automobila.
Најновије
Најчитаније
12
29
12
24
12
07
11
59
11
41
Тренутно на програму
11:35
Телетрговина
телетрговина
11:55
Временска прогноза
временска прогноза
12:00
Погледај у сутра ЕП 193 (Р, 12+)
серијски програм
12:30
Погледај у сутра ЕП 194 (Р, 12+)
серијски програм
12:55
Авионџије С01 ЕП04 ( Р)
серијски програм
13:25
Авионџије С01 ЕП05 ( Р)
серијски програм
13:20
Тајне музеја (Р)
емисија из културе