Large banner

Mazda kreće u pohod na Kinu

Извор:

Телеграф

26.08.2021

18:19

Коментари: 0

Formiranjem novog zajedničkog preduzeća sa kineskim kompanijama Čungćing Čangan i FAW japanski proizvođač želi da poboljša svoj položaj na najvećem tržištu na svijetu.

Japanski proizvođač automobila Mazda Motor Corp. sa dva kineska partnera je dogovorio formiranje nove kompanije u kojoj će imati 47,5 odsto udjela.

Kineski državni Čungćing Čangan automobili takođe će imati 47,5 odsto novog zajedničkog preduzeća Čangan Mazda Automobile Co. Ltd., dok će FAW biti vlasnik preostalih 5 odsto, prenosi Međunarodni kineski radio.

"Tri kompanije imaju za cilj da iskoriste svaku stratešku i upravljačku priliku u novoj zajedničkoj investicionoj kompaniji i nastoje da njen sistem poslovanja i upravljanja budu optimalni za prilagođavanje potrebama rastućeg kineskog tržišta", navodi se u saopštenju Mazde.

U Kini, najvećem svjetskom tržištu automobila, Mazdina prodaja daleko zaostaje za ostalim japanskim proizvođačima automobila. Prošle godine je u Kini prodato 214.574 vozila, u poređenju sa 227.750 jedinica u 2019. godini. Toyota, Honda i Nissan su 2020. godine u Kini prodali preko milion automobila.

Telegraf.rs


Подијели:

Таг:
Large banner
Small banner
  • Најновије

  • Најчитаније

Small banner

Тренутно на програму

11:35

Телетрговина

телетрговина

11:55

Временска прогноза

временска прогноза

12:00

Погледај у сутра ЕП 193 (Р, 12+)

серијски програм

12:30

Погледај у сутра ЕП 194 (Р, 12+)

серијски програм

12:55

Авионџије С01 ЕП04 ( Р)

серијски програм

13:25

Авионџије С01 ЕП05 ( Р)

серијски програм

13:20

Тајне музеја (Р)

емисија из културе

Small banner
Small banner