09.03.2024
17:45
Коментари:
0Мјерна шипка за ниво уља у мотору има јасно обиљежене индикаторе за максималан и минималан дозвољен ниво и ако не желите проблеме потрудите се да ниво буде између ове двије ознаке.
Опште познато је да мањак уља у мотору може да има катастрофалне посљедице али са друге стране и даље постоји мит да додавање мало више уља него што показује шипка не може да шкоди, каже Еберхард Ланг из ТУВ СУД-а.
Међутим, у случају преливањем, уље улази у усисни тракт кроз вентилацију картера. Уље може оштетити катализатор. У екстремним случајевима то може довести до потпуног оштећења мотора, преноси Ревија ХАК.
Најбоље је провјерити ниво уља након отприлике 1.000 километара. Ако се налази у означеном дијелу мјерне шипке, неће бити проблема, каже стручњак из ТУВ СУД.
Неки произвођачи, као што је на примјер Киа, објавили су савјете у вези са прекомјерним доливањем уља и шта се може догодити ако то учините а то су сљедећи проблеми:
1) Цурење уља
2) Мирис запаљеног моторног уља
3) Дим из мотора
4) Испуштање (веће количине) дима из издувне цијеви
5) Мотор производи чудне звуке.
Најновије
Најчитаније
00
43
22
56
22
45
22
40
22
39
Тренутно на програму