Јутјуб не планира да уклони дугме "Скип Адс" за рекламе, већ само редизајнира интерфејс, потврђују из званичних извора.
Јутјуб увијек наглашава корисницима да не морају гледати рекламе ако плате чланарину, у супротном ће морати да гледају рекламе. Јутјуб наставља да појачава борбу против блокатора реклама.
Недавно су неки корисници примјетили да Јутјуб можда планира да уклони дугме “прескочи” за рекламе, што је изазвало жустре расправе на интернету. Као одговор на то, Јутјуб је званично одговорио.
Недавно се један корисник на Реддит форуму пожалио да је Јутјуб додао црну нијансу на страницу са рекламама како би сакрио дугме “прескочи”, што је отежало његово проналажење. Корисник је приложио и снимак екрана као доказ. Иако се ова ситуација дешава само малом броју корисника, што указује да Јутјуб можда тестира ову функцију, то је и даље изазвало забринутост корисника да Јутјуб можда планира да у потпуности уклони дугме “Скип Адс” за рекламе, што би могло присилити кориснике да убудуће гледају цијеле рекламе.
Јутјуб је званично појаснио ову ситуацију за АндроидПолице, да није сакрио, нити уклонио дугме за прескакање реклама, већ је само прилагодио дизајн како би цјелокупни интерфејс плејера једноставније изгледао. У новом дизајну, жута трака на дну екрана замјењује оригинални приказ одбројавања. Након 5 секунди, корисници и даље могу да изаберу опцију “прескочи” рекламу. Ова промјена је истовремено уведена на десктоп и мобилним верзијама, пише Бенцхмарк.рс.