Непрегледне колоне аутомобила паралисале су готово све бањалучке улице. И тако је у било које доба дана "саобраћајна револуција" потпуно је загушила саобраћај, не само у центру града, већ и на алтернативним правцима.
Возачи све нервознији, а због гужви све је више саобраћајних незгода у највећем граду Српске. Само синоћ - четири саобраћајне незгоде, у којима су двије особе изгубиле живот. За градоначелника Драшка Станивуковића, све је нормално. Бањалуку је упоредио с метрополама попут Беча и Београда.
У Бањалуци су гужве сваког дана, а када падне киша, потпуни је колапс. Доћи на посао а не закаснити, готово немогуће. За пролазак кроз неколико километара градских улица, понекад је потребно и више часова. Возачи незадовољни и нервозни, Градска управа без рјешења и тако у круг. Да буде још горе - из кабинета градоначелника за гужве у саобраћају оптужили су политичке неистомишљенике. На друштвеним мрежама објавили су да чланови одређене политичке странке, наводно грађанима дају новац да се возе аутомобилима и стварају гужве.
Бањалучани у невјерици. Питају - како то некоме може пасти на памет?
А управо је прије четири године у јеку изборне кампање за градоначелника највећег града Српске, Станивуковић разним перформансима, намјерно паралисао саобраћај. Сада, пред ове изборе, за то покушава да оптужи друге.
Станивуковић је дао невјероватну изјаву. Каже да је од Бањалуке одлучио направити метрополу, по угледу на Беч, али није рекао да ли је од најпожељнијег града за живот у Европи, преузео и неко рјешење за колапс саобраћаја, рупе на путевима, чистоћу, пише РТРС.
"Питање гужви у Бањалуци је већ постало вишедеценијски проблем, као код сваког већег града. Новог Сада, Београда, Загреба или Сарајева, или неког већег града у Њемачкој. Када у Бечу падне киша и буде на улицама више воде то није проблем, а када падне у Бањалуци то је проблем, онда Бањалука не ваља“, истакао је Станивуковић.
Ипак, у Бечу саобраћајна револуција сигурно не прави још већи колапс као што је то случај са Бањалуком. У граду је још већи проблем на улицама, него што је био прије измјене бројних смјерова улица, радова на кружним токовима. Па тако сада уз свакодневне гужве имамо и већи број саобраћајних несрећа, а угрожени су и возачи и пјешаци.