Револуционарне промјене потресају њемачку малопродајну индустрију – затварају се све филијале популарног ланца супермаркета Веганз Груп АГ.
То је крај бренда који се некада сматрао пиониром биљне исхране у Европи.
Затварање посљедње отворене продавнице означава крај овог некада успјешног ланца супермаркета. Како преносе њемачки медији, експозитура "Веганза" на Варшауер штрасе у Берлину одлази у историју.
Ланац Веганз Груп АГ био је много више од ланца супермаркета. Промијенио је перцепцију о исхрани и подстакао увођење биљних производа на њемачко тржиште од 2013. године, пише "Феникс Магазин".
Поменута компанија се од 2020. године фокусирала на производњу сопствених веганских производа. Посебни нагласци укључују артикле као што су награђивани "Веганз Чашевберт2 и револуционарни "Веганз Милилк", који су били признати не само по свом укусу, већ и по својим одрживим стандардима.
Ово је рекао Јан Бредак, оснивач и шеф Веганз Груп АГ, опраштајући се од филијала.
Он је објаснио да би им посједовање сопствених малопродајних брендова омогућило да брзо и ефикасно дођу до многих људи заинтересованих за веганске производе.
Нагласио је да је због велике потражње за сопственим производима затварање продавница логичан сљедећи корак. Сада је фокус на проширењу производње сопствених веганских производа.
Њихов циљ је да наставе са развојем иновативних производа на биљној бази као што су замене за јаја, рибу, месо, сир и млијеко.
Упркос затварању филијала, Веганз Груп АГ остаје посвећена наставку своје мисије - промовисању одрживе будућности прехрамбене индустрије.
Криза је погодила и друге продавнице у Њемачкој. Подсјећања ради, Дизелдорфска група Пик&Клопенбург и ланац Халубер недавно су прогласили банкрот, а Примарк је одлучио и да затвори неколико експозитура.