Negativne međugodišnje brojke

Slovenci sve manje kupuju automobile

  • Извор: Б92
  • 10.11.2022. 15:42

Slovenačko tržište automobila tako nastavlja negativne međugodišnje brojke.

U oktobru je prvi put registrovano 3433 putničkih automobila, što je 18,67 posto manje nego u oktobru prošle godine.

Registrovano je 511 lakih privrednih vozila ili 27 posto manje nego u istom periodu 2021. godine, objavila je Gospodarska zbornica Slovenije.

U oktobru su prvi put registrovana 192 potpuno električna vozila, od čega najviše vozila Volkswagen ID.4 (32) i Škoda Enyaq (24). U Sloveniji je ove godine prvi put registrirovano ukupno 1.843 potpuno električnih vozila. Najviše su se u deset mjeseci prodavali Teslin Model Y (202), Škodin Enyaq (159) i Renaultov Twingo (135).

Od januara do kraja oktobra prvi je put registrovan 40.191 putnički automobil, što je u odnosu na isti period 2021. manje za 15,04 posto. U međuvremenu, broj prvi put registrovanih lakih privrednih vozila se smanjio za 25,60 posto na 6.013.

Među putničkim automobilima u oktobru je registrovano najviše Volkswagena (500), zatim Škoda (446), Peugeota (264), Hyundaija (261) i Kije (239). Među modelima najviše su se prodavale Škode Octavije (187), Kia Sportage (93), te Renault Captur i Volkswagen T-Cross (po 86).

Među markama lakih privrednih vozila u oktobru su na vrhu bili Ford (99), Volkswagen (80) i Fiat (77).

Najpopularniji modeli bili su Peugeotov Boxer (59), Fordov Transit Custom (53) i Fiatov Ducato (37).

  • 12:10 Филм: Силом отац (12+)

    Филм: Силом отац (12+)

  • 13:40 Манастири

    '' Манастири

  • 14:30 Недјеља о Васкрсењу

    ‘Бизнис клуб’ новим концептом приближиће вам економију и пружити вам релевантне актуелности из области економије и привреде, испратити економска кретања и трендове на глобалном нивоу и истражити њихов утицај на раст и развој економије у Српској.

  • 15:00 Васкршња прича

    Васкрс уз пјесму, игру и дивне приче из цијеле Српске. Христос Васкрсе!

  • 18:30 Серија: Ко те шиша (Р) (12+)

    '''Иако у сталној борби за превласт, два салона прате игру преживљавања, но када Божица одлучи да се потпуно модернизује и почне да шиша и господу, креће битка до истребљења у којој нико неће бирати средства.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.