Амерички бренд Тапервер је усљед значајног смањења продаје поднио захтјев за банкрот.
Из ове компаније, која производи пластичне посуде за храну и пиће, саопштили су да ће тражити судску дозволу за почетак продаје бренда и да им је циљ наставак рада. Компанија са седамдесетосмогодишњом традицијом је постала синоним када се говори о било којој пластичној посуди за храну и пиће.
Упркос настојању да побољшају своје производе и да се позиционирају међу млађим потрошачима, нису успјели да се издвоје од конкуренције. Прошле године су упозорили да би могли банкротирати ако се брзо не прикупе нова финансијска средства. Вриједност Таперверових дионица је ове седмице смањена за 50 одсто, и то након што је објављено да се планира банкрот.
Краткорочно повећање продаје производа овог бренда догодило се током пандемије вируса корона, када је много људи кухало код куће. Након тога је услиједило смањење продаје. Раст цијена сировина, раст плата и трошкови транспорта су негативно утицали на профит.
"Изазовно макроекономско окружење је у посљедњих неколико година озбиљно утицало на финансијску позицију компаније", изјавила је Таперверова извршна директорица Лаурие Ан Голдман у обраћању инвеститорима.
Тапервер је компанија коју је 1946. година основао Еарл Тупер и њени производи су били велика иновација. Наиме, тада се почела користити пластика како би храна била што дуже свјежа, што је било непроцјењиво када су фрижидери многима били прескупи. Показало се да то није био успјех кратког даха.
Продавачица Бровние Висе је допринијела томе да бренд постане синоним за домаћинство. Она је развила приступ да продавци, који су углавном били жене, продају Таперверове производе другим женама у њиховим домовима. Њихови производи се тренутно продају у 70 држава широм свијета, преноси ББЦ.