Званични подаци показују да се Кина вратила на ниво прије пандемије по новцу уложеном у туризам, преноси Би-Би- Си (ББЦ).
На домаћи туризам потрошено је 632.7 милијарде јуана или око 87.9 милијарди долара, што је за готово 47 одсто више него током празничног периода прошле године.
Улагање је повећано усљед чињенице да је ове године празновање Лунарне нове године трајало дан више него обично.
Подаци показују да је године змаја почела са 474 милиона путовања на која су се људи упутили током осмодневног празника, који се завршио у недјељу.
Ово је 34 одсто више него током празника прошле године а 19 одсто више него у периоду прије пандемије 2019. године, преноси Телеграф.
Празник, у Кини познат и као Прољећни Фестивал, представља највећу годишњу миграцију у свијету. Стотине милиона људи се враћа у своје родне градове да празник проведу са породицом или да посјете бројне туристичке дестинације широм Кине.
Велике прославе Лунарне Нове године су биле отказане током пандемије а путовање је било забрањено.
Овај пораст улагања у прославу Лунарне нове године је ријетко добра вијест за другу највећу економију на свијету. Замјеник гувернера Народне банке Кине Занг Квингсонг рекао је да је влада подржала банке и локалне бизнисе у циљу прихватања страних платних картица и разматра друге кораке како би се олакшало коришћења мобилног плаћања страним посјетиоцима.