Министарство унутрашњих послова Србије упозорило је да су у Србији активне нове форме "фишинг" (Пхисхинг) кампање.
У овим кампањама преваранти од грађана, лажно се представљајући као познате компаније као што су Нетфликс или Мајкрософт путем СМС-а или мејла, траже унос личних података у циљу наводне поновне уплате или ажурирања налога.
Како се наводи на званичној инстаграм налогу МУП-а, те кампање обично воде на лажне веб странице чији је циљ крађа присутпних података или података са платних картица у циљу даље злоупотребе.
Служба за борбу против високотехнолошког криминала је већ имала овакве пријаве и поступа у циљу идентификације извршилаца.
МУП савјетује да се увијек добро провјери веб адреса која тражи унос личних података.
Како указују, реномиране компаније никада неће тражити унос личних података, нарочито података са платне картице, путем СМС-а. Служба за борбу против високотехнолошког криминала је већ на терену, поручују из МУП-а.