Иако више није вођа европске продаје нових аутомобила, Голф је и даље најважнији и уједно најпродаванији Волксваген модел с 20 одсто већом продајом ове него претходне године. Голф је такође продаванији него сви електрични модели из Волфсбурга заједно, иако је због њих био скоро линчован.
Голф 8 је лансиран у најтеже вријеме за овај модел. Наиме, стигао је на тржиште у вријеме електрификације и тржишта и марке, док су шефови усплахирено и бомбастично најављивали раскид с прошлошћу и транзицију на електромобилност.
У то вријеме, а говоримо о крају 2019. године, њемачки медији су помпезно писали да је Голф својевремено спасио Волксваген и да је дошло вријеме да му се Волфсбург одужи истом мјером и да га спаси од гашења због најаве никад реализованог цунамија електричних аутомобила. Сад они мудри шефови, који су се изборили да Голф не подлегне притиску електромобилности, трљају браду и "прозивају" колеге који воде стратегију развоја и продаје ИД породице с другог крила краја зграде у Волфсбургу.
Наиме, Голф је једини Волксваген модел који је за девет мјесеци ове године забиљежио раст продаје од чак 20 одсто. Скоро 165.000 разних верзија Голфа је регистровано у Европи у периоду јануар - крај септембра.
Супротно томе, најпродаванији електрични модел Волксваген – ИД.4, испоручен је у нешто мање од 46.000 примјерака.
Да слика буде бруталнија, шефови ИД породице морају да се суоче с још једном болном истином. Колико је Голф још увијек магнет за купце у Европи, потврђује скромна кумулативна продаја комплетне Волксвагенове ергеле електричних ИД модела ове године, који заједничким снагама нису постигли ни приближне продајне бројке њиховог брата с моторима с унутрашњим сагоријевањем.
То појединачно изгледа овако: ИД.3 је продат у 40.750 примјерака, ИД.4 (45.650), ИД.5 (8.000), ИД.7 (16.100) и ИД. Бузз (7.600). Дакле, Голф с једне стране слави испоручених 164.800 јединица, а с друге стране, комплетна ИД породица каска с 118.100 продатих возила, односно 46.700 примјерака мање, преноси "АутоБлог".