Како температуре падају и стиже хладније вријеме возачи се све чешће суочавају с изазовима попут стругања залеђених стакала рано ујутро.
Многи у тим тренуцима инстинктивно укључују гријање у аутомобилу како би се возило брже загријало и одледио стакла. Међутим, кад су ниске температуре у Њемачкој је на снази забрана гријања аутомобила када није у покрету, коју је нужно поштовати јер у супротном пријете високе новчане казне. У одређеним ситуацијама гријање мора остати искључено.
У ауто-школама, осим саобраћајних знакова и правила, полазници уче основне ствари о аутомобилу, но многи возачи тек након положеног испита уче све додатне законске обавезе које морају поштовати. То укључује и оно што можете имати у аутомобилу, али и правила коришћења возила која нису увијек интуитивна, попут ове забране гријања и при хладноћи.
Током хладних јутара, кад се стакла заледе, многи покрећу аутомобил и укључују гријање како би убрзали одлеђивање. Али тај чин забрањен је њемачким законима. Чак и ако се нађете у дугој саобраћајној гужви или стојите на паркингу, гријање аутомобила мора остати искључено, пише Феникс Магазин.
Ако се правила не поштују, казна износи 80 евра, према њемачким медијима. Многи би могли помислити да су на приватном посједу изузети из ових правила. Али, према државном закону о контроли емисија, забрањен је сваки непотребан рад мотора, без обзира на то гдје се аутомобил налази.