''Svaki put upali": Tiktokerka otkrila kako da smanjite račun za internet

06.10.2025

11:49

Komentari:

0
''Сваки пут упали": Тиктокерка открила како да смањите рачун за интернет
Foto: Pixabay

U današnjoj ekonomiji, kada cijene nezaustavljivo rastu, svaki savjet za uštedu je dobrodošao. Jedna snalažljiva žena upravo je zbog toga privukla pažnju na TikToku, gdje je podijelila strategiju kojom svake godine uspjeva da smanji svoj mjesečni račun za internet.

Сабрина, креаторка садржаја чија је страница посвећена финансијским савјетима, у видеу са скоро 62.000 прегледа открила је свој трик.

''Имам тачан сценарио који користим да бих смањила свој рачун за интернет сваке године“, објаснила је.

Haker

Велика интернет превара у Европи: Новац готово немогуће вратити

Сценарио који гарантује успјех

Њен план је једноставан. Након што позовете свог интернет провајдера, Сабрина предлаже да агенту кажете како сте приметили да вам је рачун повећан и да више не можете да га приуштите. ''Дакле, ако га не могу смањити на цијену која је била прошлог мјесеца, мораћу да откажем. Можете ли ми помоћи око овога?“, савјетује Сабрина да кажете.

Према њеном искуству, најбољи исход је да ће вам службеник одмах понудити неку од постојећих промоција како би смањио рачун. Али чак и ако вас одбију, не треба одустати.

@savingmoneysabrina I hope this helps you save some money on your bill! Important note tho: when I say that I will “have to cancel,” I actually do mean it. Sometimes you’ll have to get close to cancelling for anything to happen. Trust the process! #howtosavemoney ♬ original sound - savingmoneysabrina

У најгорем случају, ако не понуде рјешење, Сабрина савјетује да поновите да си то не можете приуштити и да ћете морати да откажете ако не добијете повољнију цијену.

''Што се мене тиче, имам 100% успјешност у овоме“, похвалила се.

Питбул, пас

Интернет у сузама због снимка предивног питбулла

Додатни савјети корисника

Њен видео подстакао је и друге да у коментарима подијеле своје трикове за ниже рачуне. ''Немојте се плашити да прекинете позив и назовете поново! Један ми агент није хтио помоћи, али други ми је вратио стару цијену – и то са бољом услугом“, написао је један корисник.

Други је испричао своје искуство: ''Рекао сам им да прелазим код другог провајдера јер су јефтинији. Након три одбијања, понудили су ми 20 долара попуста мјесечно и два мјесеца бесплатно. Једино напорно је што их морам звати сваке године да бих све то поновио!“

Један корисник отишао је и корак даље: ''Ако видите да су очајни да вас задрже, реците да ћете отићи осим ако вам не дају кредит на рачуну. Једном сам тако добио 250 долара кредита.“

(Телеграф Бизнис)

Podijeli:

Large banner