Извор:
Мондо.рс
02.09.2024
12:26

Амерички "J. D. Power" испитао је више од 80.000 купаца нових аутомобила о томе које техничке карактеристике им се допадају, а које не. Истраживање показује да произвођачи аутомобила још увијек покушавају да схвате какву напредну технологију људи воле, а шта им смета.
Потрошачи приликом уласка у возило не виде вриједност у екранима за сувозаче или читачима отиска прста приликом уласка у возило, али воле надзор мртвог угла и паметну контролу климе, пише ХАК Ревија. Резултати показују да аутомобилска индустрија још увијек учи без којих врста технологије људи не могу да живе и шта ће их највјероватније изнервирати када им буде понуђено.
Хеад-уп дисплеји за сувозаче, на примјер, нису нешто у чему возачи виде вриједност. "J. D. Power" примјећује да се у само 10% возила свакодневно вози сувозач на предњем сједишту, због чега постављање екрана није превише смислено.
Контроле покрета које омогућавају возачу да прилагоди ствари превлачењем прста у ваздуху такође немају резона, а корисници пријављују да су проблематичне и да им недостаје функционалност. Или, како "J. D. Power" каже, контроле покрета, читачи отисака прстију и системи за препознавање лица безуспјешно покушавају да ријеше проблем за који власници нису знали да га имају.
Најновије
Најчитаније
11
07
11
01
10
59
10
35
10
28
Тренутно на програму