Цијене половњака стално варирају и под утицајем су бројних економско-политичких промјена. У наставку су топ 10 аутомобила до 5.000 евра, према једном Јутјуб каналу који је посвећен управо продаји и куповини аутомобила и ауто-опреме.
10. VW Passat b6 и Audi А4 b7
Двије њемачке лимузине, својевремено веома скупи аутомобили који су и дан-данас појава, ако су у добром стању јер их је већина прешла позамашан број километара па свим потрошним дијеловима долази вријеме за замјену. Ауди је мало више младалачки, па се може похвалити и бољом завршном обрадом, док пасат доноси више простора и пожељнији је за породице.
Од мотора имамо 1.9 ТДИ који није брз, али ради посао. Може се поменути и 2.0 ТДИ, али само са common rail системом убризгавања који се појавио 2008. године.
Од главних проблема код оба модела може се издвојити цурење уља, компресор климе и стандардне дизелске бољке, пасат пати од проблема са рђом и електричном ручном кочницом.
Иако су их естетски одавно стигле године, поље гдје они бриљирају је механика, каже се Јутјуб каналу Занимљиви Ауто Огласи и наглашавају да су то два веома поуздана и механички проста аутомобила. Краси их одличан квалитет израде, а унутра су добро ергономски подешени без непотребних ствари.
Због компактних димензија и повишеног clearence-а дају вам прегледност а и погодни су за градску вожњу. Код оба аутомобила препоручују све дизеле који уз потрошњу од шест до седам литара добро погоне ове џипове.
Одликује га натпросјечни ниво завршне обраде који није стандард за Ц сегмент аутомобила, такође овај ауто краси сведен и прост спољашњи дизајн. Има добар ентеријер који чини да се осјећате као да сте у аутомобилу веће класе.
Мотори за препоруку су 1.9 ТДИ са 105 коња и 2.0 ТДИ са common rail системом убризгавања. На овом Јутјуб каналу предност дају првом мотору, јер, како кажу, доноси много проблема упркос динамичној вожњи.
Ако желите нешто млађи аутомобил и који је мање прешао, ово је прави избор за вас. Предњи дио, односно грил, подсјећа на Астон Мартин. Има футуристички ентеријер са екраном и типкама. Највеће изненађење је начин на који се вози, веома управљив аутомобил који лагано на том пољу парира већим и скупљим хечбековима.
Када је ријеч о моторима, за препоруку су 1.25 и 1.6 бензинци а код дизела 1.4 са 68 КС и 1.6 са 90 КС. Знају имати ситне проблеме са електроником и треба избјегавати аутоматике.
Одликује га елегантна силуета која подсјећа на италијанску школу дизајна. Представљена је давне 2009. године а исправила је све главне проблеме Astre X, као на примјер превише сиве пластике у ентеријеру и недостатак удобности. Дуга је 4,42 метра. Од мотора за препоруку су 1.7 ЦДТи са 110 КС, а може проћи и 2.0 ЦДТи са 160 КС.
Веома простран, посједује доста додатне опреме с добро израђеним ентеријером. Краси га добра возна динамика, а споља изгледа пристојно а дизајном се посебно истиче верзија с двоја врата. Ентеријер веома складан, с бијелим обртомером. Мотори за препоруку 1.5 и 2.0 ДЦи. Може имати ситне класичне проблеме с електроником а механичких мана нема.
Велика француска лимузина, великог простора и ненадмашиве француске удобности. Споља је веома атрактиван и дан-данас плијени погледе, док је ентеријер оригиналан. Иако је имао разне моторе у понуди, издвајају се 2.0 ХДи са 136 или 163 КС. од већих проблема издваја се електрична ручна кочница, а остатак аута је веома солидан.
Прави француски шармер. Највећи помак напријед у односу на свог претходника је у ентеријеру и оставља утисак јако квалитетног аутомобила. У јачу опрему се убраја стаклени кров, кожна сједишта и навигација.
Бензинце треба апсолутно избјегавати јер су проблематични због ланца и осјетљивог квачила. За препоруку су 1.6 ХДи са 90 или 110 КС и 2.0 ХДи са 136 КС.
Веома складан и елегантан аутомобил осме генерације. Ентеријер квалитет, ванвременска линија и има доста опреме, попут мултимедијског екрана, са навигацијом и климом у двије зоне. Веома се лако вози и окретна је. Добро подешено вјешање јој даје спортску ноту. Поуздан је и риједак ауто који се може похвалити да нема ниједну стандардну бољку.
Од мотора се препоручују сви, а са цијеном стартују већ око 3.500 евра.
Најкомплетнији ауто у цјеновном рангу до 5.000 евра, кажу на Јутјуб каналу. Практичан је, удобан, мало троши и фино иде. С обзиром да је ово BMW, гарантује много забаве у вожњи који год аутомобил има. У односу на Хонду много је мање поуздан. Предлаже се да се узме са што бољом опремом јер је велика разлика између основних и модела са фул опремом. Препорука за моторе иде за 320д, М47 са 163 КС.
Најновије
Најчитаније
Тренутно на програму