Неколико власника Ајфона јавно се пожалило на то да је телефон "заборавио" да их пробуди, што је подстакло и Епл да истражи проблем с апликацијом аларма.
Апликација сата с уграђеним будилником добија мало пажње, а бројни корисници на њу се ослањају да би се на вријеме ујутру пробудили, да не би закаснили на посао или да им поподневни одмор не би предуго трајао.
Као таква, узима се здраво за готово, као један дио телефона који увијек функционише и на који се можете ослонити – све док софтверска грешка то не поремети. Управо то се ових дана наводно догодило у иОС-у, па одређени власници Ајфона пријављују да их аларм једноставно – не буди.
Тихи аларм умјесто звука
Проблем је откривен током коришћења, дакле Епл за њега није знао прије него што су корисници почели да се жале. Према њиховим тврдњама, будилник се активирао у вријеме када је то било одређено, али умјесто да се огласи изабраним звуком, она је остала тиха. Многи су због тога преспавали зацртано вријеме буђења, па су се – очекивано – пожалили на друштвеним мрежама, од ТикТока на даље.
Недуго затим из Епла су потврдили да су свјесни проблема, али још увијек не откривају шта га проузрокује или шта може да се уради како би аларм био активиран у зацртано вријеме.
Такође, није познато да ли "заборавни" будилник погађа само одређене моделе Ајфона и неке верзије иОС-а, или се пак јавља када се поклопе неки чудни услови. На примјер, неки сумњају да је аларм утишан у ситуацији кад се Ајфон налази поред кревета, тако да његов Фејс Ај-ди сензор може да детектује лице власника – па сматра да је он већ пробуђен и једноставно утишава аларм.
У недостатку више информација, савјет свим власницима Ајфон који их користе уместо будилника гласи: обезбиједите себи резерву док Епл не ријеши наведени проблем.