Америчка технолошка корпорација Мета је поново омогућила корисницима друштвене мреже Фејсбук да на свом "фиду" виде само објаве, приче и видео-снимке својих пријатеља, без реклама или препорука.
Компанија је примијетила да је временом Фејсбук проширио могућности група, побољшао видео и рекламне платформе, али је "магија пријатеља" у међувремену изблиједила, а нова подешавања треба да врате друштвену мрежу њеним коријенима и комуникацији са вољенима.
Промјена је најприје ступила на снагу у Сједињеним Америчким Државама и Канади, а корисници могу да путем нове картице "пријатељи" (Friends) сами уведу жељена подешавања.
"Некада мјесто за преглед захтјева за пријатељство и људи које можда познајете, картица 'пријатељи' ће сада приказивати приче ваших пријатеља, 'рилсове', објаве, рођендане и захтјеве за пријатељство", наводи се у саопштењу на веб страници фирме Мета.
Фирма наводи да друштвене мреже "треба да буду заиста друштвене" и најавила да ће увести још забавних, једноставних искустава која ће омогућити корисницима да се лакше повежу.
Најновије
Најчитаније
15
21
15
21
15
16
15
08
14
59
Тренутно на програму