Јужнокорејци у просјеку проводе два сата дневно на Јутјубу, глобалној платформи за видео стриминг, показали су подаци истраживања које је спровео ИГАWоркс.
Житељи Јужне Кореје су од уторка заједно провели 69,65 милиона сати на Јутјубу, пренијела је агенција Јонхап.
Према подацима истраживања, регистровано је 29,99 милиона дневно активних корисника у Јужној Кореји при чему је сваки корисник на Јутјубу провео у просјеку 139,37 минута дневно.
Подаци ИГА Воркс-а су показали и да је Инстаграм од уторка имао 13,4 милиона дневно активних корисника у Јужној Кореји, при чему су корисници трошили у просјеку 50,58 минута на тој апликацији.
КакаоТалк, најпопуларнији мобилни месинџер у Јужној Кореји, који води компанија "Какао", пријавио је 37,16 милиона дневно активних корисника, који су просјечно користили месинџер 30,12 минута на дневном нивоу.