12.06.2024
17:20
CIM awards догађај који окупља најбоље агенције, креативце, иноваторе из регије и све слободне умове који својим радом праве искораке у свијету креативних индустрија, маркетинга, медија и комуникација, ове године је одржан од 6. до 9. јуна у Котору у Црној Гори.
У веома јакој конкуренцији у оквиру CIM awards за најкреативније идеје и кампање претходне године у регији, м:тел кампања "Нема бриге за гиге", освојила је награду за најбољу употребу видеа/мултимедије.
„Ова награда није само признање за креативни подухват, већ и потврда континуиране сарадње креативног тима агенције CIM awards и компаније м:тел коју демонстрирамо годинама“, истакли су из м:тел-а.
Кампања „Нема бриге за гиге“, која је већ добила престижне награде на Но Лимит БХ Адвертисинг фестивалу, одржаном крајем прошле године у Сарајеву истакла се својом иновативношћу, оригиналношћу и ефикасношћу. Креирана с циљем да истакне бенефите м:тел услуга, кампања је постигла невјеројатан успјех и добила значајна признања у маркетинг индустрији.
Креативност, иновација и професионалност су кључни стубови на којима почива свака успјешна кампања, а агенција Aquarius Group и м:тел су то још једном потврдили.
Видео за кампању "Нема бриге за гиге" можете погледати на линку.
Најновије
Најчитаније
13
39
13
30
13
25
13
23
13
14
Тренутно на програму