Неочекивано

Урадила ДНК тест унуке мислећи да њен син није отац, резултат је шокирао све

• Извор: Стил Курир
  • 08.07.2024. 12:32

Једна бака изазвала је лавину коментара након што је открила како је на своју руку унуци купила ДНК тест, јер је примијетила да на њој, како је рекла, "нешто није у реду".

Наиме, објаснила је како њена 15-годишња унука Линдзи изгледа другачије од своје браће и сестара, јер има плаву коврџаву косу, док остали имају тамну косу.

Иако изгледа 'другачије', она ипак воли своју унуку и учинила би све за њу. Међутим, бака је ријешила да у тајности одради ДНК за своју унуку и отклони све сумње.

Она се пожалила на друштвеној мрежи Редит, гдје је написала:

Легао да спава или да се сунча? Хит снимак из Бањалуке

"Заиста сам била збуњена како је имала плаву коврџаву косу док остатак породице има тамну косу. Мислила сам да је генетика чудна и да је волим. Проблем се појавио када ми је Линдзи рекла да су јој родитељи забранили да добије тест поријекла, рекла сам свом сину и снаји да постоји нешто страшно око њеног рођења што треба да зна. Они су то порицали и рекли ми да то оставим на миру. Сада је Линдзи у средњој школи и отишла је код свог професора биологије. Да будем искрена, учитељица је рекла да је чудно да она има неке особине. Пришла ми је узнемирено питајући да купим ДНК тест јер она мора да зна".

Када су резултати дошли, она каже да је Линдзи била шокирана када је сазнала ко су заправо њени 'прави' родитељи.

"Укратко, она није дијете своје мајке. Мој син је другој жени направио дијете и њена биолошка мама ју је дала", испричала је и додала:

"Ово је разнијело породицу док је Линдзи тужна због тога што су је лагали, добијам тону критика што сам јој урадила ДНК тест. Сада неће да разговарају са мном".

Полугола кува по становима - открила цијену

"Постоје медицински разлози због којих би особа можда морала да зна шта је њена генетика, а да јој нисте помогли, сазнала би на неки други начин. Барем на овај начин зна да има једног пријатеља и савезника који ће бити искрени према њој у овом тешком времену", коментарисао је један корисник, док су многи коментарисали да бака није требало да се мијеша у њихове односе, преноси "Стил".

• 10:00 Аутошоп магазин

За љубитеље аутомобилизма, ауто тржишта и најновијих информација о вашем љубимцу.

• 10:30 Гола наука, документарни програм

' Гола наука, документарни програм

• 11:30 Аграр (Р)

Актуелне приче из свијета домаће и регионалне пољопривреде, теме посвећене домаћим производима, узгоју воћа и поврћа, ратарству и сточарству.

• 11:55 Вијести

Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

• 12:00 Мућке (12+) (Р)