15.08.2025
07:48
Све чешће се чују приче о туристима који долазе с великим очекивањима, а одлазе разочарани због лоше организованих путовања и нетачног приказа смјештаја.
Једна таква ситуација догодила се породици која је планирала одмор у луксузном ризорту, а завршила финансијским губитком и фрустрацијом.
Родитељи једног 19-мјесечног дјечака тврде да су претрпјели финансијску штету од више од 1.800 фунти (око 2.100 евра) након што су преко туристичке агенције резервисали смјештај у наводно луксузном ризорту са пет звијездица, који је у стварности био далеко од рекламираног.
Породица је почетком јула стигла у Анталију с очекивањем хотела прилагођеног дјеци, са базенима, тематским игралиштима и такозваним „Штрумпф селом“. Умјесто тога, смештај је био мрачан, прљав и застарјео. Нису им обезбедили дјечији креветац, а особље је сугерисало да беба спава с родитељима у истом кревету, преноси ЛАДбибле.
Игралиште се свело на мали комадић вјештачке траве и запуштену парцелу, унутрашњи базен био је затворен, а "Штрумпф село" изгледало је потпуно другачије него што је приказано на рекламама. Цијели хотел остављао је утисак запуштености и никако луксуза.
Адактар: ''Моја дјеца не иду у вртић"
Како би одмор могли да наставе у прихватљивим условима, родитељи су морали додатно да плате 1.500 фунти (око 1.730 евра) за други смјештај. Агенција им је накнадно понудила повраћај од само 173 фунте (199 евра), што су одбили, називајући цијели случај „преваром“.
- Радије бих одмах отишла кући него остала тамо. Ово је био најгори хотел у којем сам икада боравила - изјавила је Гемма Лане, не скривајући разочарање.
Туристичка агенција реаговала је извињењем, наводећи да су покренули интерну истрагу и да су се гостима извинили те вратили новац за неискоришћене ноћи, истичући да тим за корисничку подршку није имао прилику да интервенише док су гости још боравили у хотелу.
Најновије
Најчитаније
Тренутно на програму