Large banner

Извор:

Стил Курир

Коментари:

0

Подијели:

Доктор упозорава: Ову намирницу ни у лудилу не треба јести за доручак

25.08.2025

08:03

Доктор упозорава: Ову намирницу ни у лудилу не треба јести за доручак
Фото: julie aagaard/Pexels

Многи љекари истичу да је доручак најважнији оброк у току дана и да управо оно што прво унесемо у организам одређује наш ниво енергије, расположење и метаболизам. Уколико прескочимо доручак или посегнемо за погрешним намирницама, посљедице се могу осјетити током читавог дана – од пада концентрације до преједања у каснијим оброцима.

О значају правилног доручка говорио је и доктор Момчило Матић у подкасту Емире Стате Балкан, наглашавајући да није свеједно чиме започињемо дан. Према његовим ријечима, оно што унесемо као прву намирницу има велики утицај на здравље, пробаву и цјелокупно функционисање организма.

- Доручак треба да буде најважнији оброк. Ујутру кад устанемо, наш желудац би требало бити празан. Прво треба да попијемо чисту воду, без лимуна и додатака - јер кад се попије са лимуном - почиње варење, а ако се узме чиста вода, неће почети варење - у томе је кључ - објаснио је др Матић и додао:

- Ако прво узмемо кафу или алкохол, кофеин ће да избаци више воде из тијела него што смо унијели кроз кафу. Прво вода, па чај, а онда воће (3,4 врсте воћа је сасвим довољно), без пахуљица и сличних глупости. Кад узмемо воће на празан желудац, послије воде и неког чаја, наше ћелије ће добити довољно нутријената, минерала, витамина и оксидоване воде и то је то. Не треба нам 5 оброка.

- Рафинисани шећер је најштетнија намирница у историји људске цивилизације. Он нам краде минерале из тијела, смањује апсорцију минерала у организам.

Таг:
Large banner

Препоручени садржај

Огласи
Small banner
  • Најновије

  • Најчитаније

Small banner

Тренутно на програму

16:50

Центар дана

инфотејнмент

18:20

Тајне музеја

емисија из културе

18:55

Маркетинг

маркетинг

19:00

АТВ вијести

информативни програм вијести

19:40

Маркетинг

маркетинг

19:43

Спорт

спортски програм

19:50

Маркетинг

маркетинг

Small banner
Small banner