Kampanja

SDS predstavio slogan - Špirić: Stranci im sugerisali samo ekonomske teme

  • Извор: АТВ
  • 11.08.2022. 19:18

"Živjećeš bolje" – to je slogan SDS-a za predizbornu kampanju. Pod tom krilaticom pokušaće da pridobiju glasače.

"Ova poruka, ovaj slogan, nije izašao slučajno i tek tako na osnovu, ne znam, ovog ili onog, nego na osnovu onog što smo radili proteklih sedmica i mjeseci", kaže predsjednik SDS-a Mirko Šarović.

Dok se mnogi pitaju šta su to uradili proteklih sedmica i mjeseci, stiže reakcija od SNSD-ovog Nikole Špirića. Kod opozicije nema mjesta za nacionalne teme, takvo su uputstvo dobili od svojih međunarodnih instruktora. Mogu samo o ekonomiji. 

"Grupa međunarodnih instruktora koji osmišljavaju izbornu kampanju opozicije u Republici Srpskoj nakon sondiranja javnog mnjenja, sugerisala rukovodstvu SDS-a i PDP-a da ne otvara polemike sa liderom SNSD-a Miloradom Dodikom o nacionalno-patriotskim temama, jer ih, prema njihovom uzorku, javnost ne doživljava kao patriote", kaže Špirić.

I ne čudi jer su do sada nebrojeno puta pokazali da po mišljenja idu u strane ambasade, da napuštaju glasanja u Parlamentu Srpske kada treba pokazati srpsko jedinstvo i glasati za nacionalne interese. Nekad je to bila stranka, danas nešto sasvim drugo. 

"SDS je jedna ispražnjena ljuštura koja još simbolično postoji kao ozbiljan politički faktor. Pratim tu stranku od 90ih godina do danas, meni je žao da jedna tako velika stranka postala, kako ja to volim da kažem, mala stranka", kaže Drago Vuković, politički analitičar.

Na sve to, imaju i halucinacije, smatra Nikola Špirić. Sa partnerima iz PDP-a srljaju u propast. 

"Otuda ne čudi, kako reče jedan visokopozicionirani SDS-ovac, što je Mirko Šarović, prilikom druženja sa Jelenom Trivić, svjestan tereta rekao "E, moja Jelena, ja ostario, a ti nejačka za ove izazove", kaže Špirić.

Analitičari kažu da se politika ne može zasnivati samo na kritici. To SDS konstantno radi. Valjalo bi ponuditi nove programe, ideje i ljude. Ništa od toga SDS očigledno nema nema s obzirom na to da im je kandidat Mirko Šarović, smatraju analitičari.

Тагови:
  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Бизнис клуб

    ''‘Бизнис клуб’ новим концептом приближиће вам економију и пружити вам релевантне актуелности из области економије и привреде, испратити економска кретања и трендове на глобалном нивоу и истражити њихов утицај на раст и развој економије у Српској.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.