13.09.2023
13:24
Slavni engleski rok bend "Rolling Stonesi" pojaviće se na dresu Barselone na sljedećem "El Klasiku".
Kako prenosi RAC1, Stonesi će zamijeniti logo aplikacije za streamanje muzike „Spotify“, s kojom Barselona ima potpisan sponzorski ugovor i kojoj je prodala prava na ime stadiona, koji se sada zove Spotify Kamp Nou.
Utakmica je na rasporedu 29. oktobra, a izbor grba "Rolling Stonesa" motivisan je izlaskom novog albuma slavne grupe, prvog nakon 18 godina.
🚨 Barcelona will play the next Clasico with the Rolling Stones logo on its shirt as part of their sponsorship deal with Spotify. 🎸
— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) September 13, 2023
The match, scheduled for October 29, will take place a few days after the release of the British band's new album. 🎵
(📸 @Footy_Headlines) pic.twitter.com/aVfzpqqBmZ
Biće to treći logo s muzičkom porukom koji će se vidjeti na dresu Barselone u "El Klasiku". U dvije prethodne prilike odabrani logotipi su bili logo sove, izdavačke kuće „OVO“, repera Drakea i Motomami, logo albuma pjevačice Rosalije.
Navijači su podijeljenog mišljenja na društvenim mrežama. Jedni ističu da će dres postati dio historije kao vrijedan suvenir, drugi ismijavaju Barseloninu pohlepu za profitom.
Најновије
Најчитаније
Тренутно на програму