Недавно је у Бањалуци одржана презентација гдје су пристуствовали сви стручњаци из области саобраћаја из града на Врбасу, али и земаља из окружења.
Говора је било о саобраћају и кружним раскрисницама, а којој је присуствовао и еминентни професор из Новог Сада Вук Богдановић који је рекао да евентуално увођење кружног саобраћаја неће побољшати квалитет саобраћаја те да се овом проблему приступлио површно.
Грађани нису рекли своје мишљење, а стручњаци нису за овакав приступ "рјешавању" проблема.
Ипак, Славиша Сандић, шеф одсјека за инвестиције и надзор у Градској управи побија мишљење стручњака и доноси најмање логичан нацрт кружне раскриснице на Булевару Цара Душана (раскрсница код Екватора, књижаре Култура, до Книнске улице), пише портал "Бањалучке приче".
Градоначелник Драшко Станивуковић представио је нови изглед раскрснице у булевару Цара Душана и тиме изненадио све стручњаке, који су у самом старту били против оваквог режима одвијања саобраћаја.
Наиме, цијели центар града по новом плану одвијаће се једносмјерним системом, а умјесто кружне раскрснице код Екватора и књижаре Култура возачи ће се помјерити мало ниже, па ће умјесто кружне раскрснице имати "правугаоник раскрсницу" око Крајишке куће и улице Здравка Челара.
Свему овоме амин је дао Славиша Сандић који је шеф Одсјека за инвестиције и надзор у Градској управи у Одјељењу за саобраћај и путеве Града Бањалука.
Поред чињенице да је преузео на себе реализацију овог пројекта против којег је већина стручњака, поменути портал незванично сазнаје да је сувласник и Павловић турса са којим планира да преузме монопол у јавном превозу у Бањалуци.
У тексту се подсјећа да је Павловић турс купио од Аутопревоза линије градског превоза у Бањалуци, чиме је преузео 75% јавног градског превоза, а план им је, тврди даље портал, да загосподаре и преузму монопол над линијама градског превоза истискајући са јавних линија остале превознике.
"Прљава игра која је смишљена да би се остали превозници избацили из градског превоза је јединствена карта за све линије, што управо заговара и Драшко Станивуковић, а све по налогу Сандића", пише портал.
Уколико грађани буди имали јединствену карту изгубило би се 75 % градских линија, што би даље значило да би се изгубила потреба за куповином појединачних карата чиме би остали превозници остали без путника, а Сандић и екипа би преузели монопол над јавним градским превозом.
Споразум који погодује искључиво Павловић турсу, својевремено је припремио и потписао Сандић као начелник Одјељења за саобраћај и путеве.
Намеће се питање како је дошло до тога да Драшко Станивуковић из бивше администрације пригрли само оне који су радили у личну корист и који су кроз то остваривали велике бенефите од којих и данас градоначелник има дио колача.