Сок "Прајм" залудио је дјецу и млађе тинејџере у БиХ и постао статусни симбол међу школарцима. Цијена тог задовољства у продавницама је 15 КМ, а на интернету у зависности од укуса флашица овог пића може се наћи за 25 па све до вртоглавих 70 КМ. Поједини школарци својим друговима чак препродају гутљај овог сока.
Иако га карактеришу као сок, ријеч је о енергетском напитку и постоји више врста. Није намијењен за малољетнике јер одређене врсте садрже велике дозе кофеина.
Грађани сматрају да се треба забранити млађима од 18 година.
Све је креација јутјубера Логана Пола и Ксија који на друштвеним мрежама мају милионе пратилаца. Првобитно је био намијењен за спортисте, али убрзо након промоције причу су преузели и домаћи јутјубери. То је само још један показатељ колики утицај на младе имају друштвене мреже, сматрају психолози.
"Ми смо се борили да дјеца не буду на улици, а сад је улица ушла у станове путем друштвених мрежа, дакле дјеца су нам често жртве манипуланата који користе њихов узраст, њихову неспособност разлучивања. Путем друштвених мрежа могу да виде употребу тог пића, као што се то види, значи неконтролисано, немају критички став, а у том трагању идентитета они опонашају друге", каже Александар Милић, психолог.
Бројни родитељи на друштвеним мрежама подијелили су причу како су им малишани тражили управо овај напитак. Ипак чини се да су и они "пали" на овај тренд који кошта као пола нечије дневнице.