Од почетка године број оних који су куповали ново возило и који су електрични аутомобил замијенили возилом с мотором с унутрашњим сагријавањем (СУС) попео се на 34 одсто.
То пише "Frankfurter Allgemeine Zeitung" позивајући се на студију осигуравача HUK Coburg-а. Још 2021. број возача који је мијењао електричне аутомобиле бензинцима и дизелашима био је 14 одсто. Смањио се и број нових купаца електричних аутомобила. У трећем тромјесечју 2024. године само 3,9 одсто купаца приватних аутомобила одлучило се за електрични погон.
Претходно, у посљедњим кварталима 2022. и 2023., удио преласка са аута са СУС моторима на електричне аутомобиле досегао је 6,9 одсто и 6,6 одсто. Разлог вјеројатно није само укидање субвенција. Инфраструктура за пуњење такође не напредује довољно брзо.
С 13,9 милиона осигураних возила и тржишним удјелом од око 25 одсто међу приватно регистрованим возилима, највећи њемачки осигуравач аутомобила HUK Coburg може да се ослони на репрезентативне податке о развоју тржишта аутомобила.
Занимљиво, насупрот њемачким и европским бројкама, продаја електричних аутомобила у Кини и САД-у снажно расте, пише Ревија ХАК.