Трговачки ланац Лидл у Њемачкој је предан иновацијама у малопродаји и уводи нову промјену у својој популарној корисничкој апликацији. Према анкетама, апликација Лидл Плус једна је од најпопуларнијих апликација у њемачкој малопродаји. И међу најчешће кориштенима.
У анкети консултантске фирме "Simon-Kucher" и института за истраживање тржишта "Appinio", 62 одсто од 1.000 испитаника изјавило је да барем повремено користи апликацију дисконта.
За Лидл популарност првенствено значи једно: лојалност купаца.
Како би осигурала да тако и остане, фирма непрестано проширује функције апликације – и сада уводи функцију “Scan & Go”.
Новост за купце Лидла
“Scan & Go” значи да приликом куповине купци сада с полица узимају производе које желе, скенирају их апликацијом за паметни телефон и затим стављају у корпу.
Након што добију све производе које желе, купци Лидла требају само отићи на касу, тамо скенирати апликацију и платити.
То елиминише досадан задатак скенирања појединачних производа на самоуслужној каси. Купци могу ставити артикле директно у своје торбе након плаћања.
Ово јако штеди вријеме и купцима и касиркама. Савјет: Најбоље је након скенирања производе стављати у колица за куповину. То значи да можете избјећи непотребно дуге редове на каси.
Важно: И даље ће бити (визуалне) контроле од стране Лидлових радника на самоуслужним касама. Ово је намијењено смањењу ризика од крађе. Из тог разлога не бисте требали стављати производе које желите директно с полице у вашу торбу за куповину.
Услуга није доступна свима
Али, нова услуга ради само под два услова: прво, може се користити само ако је пословница опремљена Лидловим касама, а друго, потребна је регистрација у апликацији Лидл Плус.
Корисници такође морају ажурирати апликацију и прихватити нове услове кориштења. У супротном, “Scan & Go” се не може користити, пишу њемачки медији.
(Феникс)