Large banner

Ова компанија је постала најскупљи бренд на свијету

Извор:

СРНА

02.02.2024

16:06

Коментари: 0
Ова компанија је постала најскупљи бренд на свијету

Компанија "Епл" постала је најскупљи бренд на свијету, показао је извјештај "Глобал 500" који је објавила агенција за независно вредновање бренда и савјетовање о стратегији "Бренд фајнанс".

У извјештају се наводи да је "Епл" по вриједности премашио конкуренте "Мајкрософт", "Гугл" и "Амазон".

Према процјени агенције, вриједност "Епловог" бренда порасла је у 2023. години за 74 одсто и достигла 517 милијарди долара.

Други на листи је "Мајкрософт", са брендом вриједности од 340 милијарди долара, док се вриједност "Гулг" бренда процјењује на 333 милијарде долара.

"Бренд фајнанс" је чувена свјетска компанија за процјену вриједности брендова и има канцеларије у 20 земаља.

ТАСС напомиње да ове године није процјењивана вриједност руских компанија.

Подијели:

Large banner
Small banner
  • Најновије

  • Најчитаније

Small banner

Тренутно на програму

16:20

Вјежбајте са Лидијом

лајфстајл

16:30

Вијести

информативни програм вијести

16:50

Центар дана

инфотејнмент

18:20

Народ прича

репортажна емисија

18:55

Маркетинг

маркетинг

19:00

АТВ вијести

информативни програм вијести

19:40

Маркетинг

маркетинг

Small banner
Small banner