Приходи италијанске модне компаније Гучи у четвртом кварталу 2024. пали су за 24 одсто међугодишње на 1,92 милијарде евра, наводи се у данас обављеном извјештају групе Керинг која је власник овог бренда.
Учинак компаније Гучи тешко је погођен успоравањем продаје у сектору луксуза и прошле године су се њени резулати постепено све више погоршавали.
Приходи од продаје компаније су у првом кварталу 2024. пали за 11 одсто међугодишње, у другом кварталу за 19 одсто, а у трећем кварталу чак за 25 одсто на 1,64 милијарде евра.
Прошле недјеље је фирма из Фиренце објавила да Сабато де Сарно напушта позицију креативног директора пошто није успио да својим идејама преокрене пад продаје.
Продаја фирме Гучи чини скоро половину прихода групе Керинг, тако да је и укупни приход групе пао и то за за 12 одсто међугодишње на 4,39 милијарди евра.
Како се наводи, пад је дјелимично ублажен бољом продајом луксузног бренда Ботега Венета која је скочила за 12 одсто, преноси портал Бизнис оф фешн.
Продаја брендова Сен Лорен и Баленсијага је пала на међугодишњем нивоу, али мање драматично него у претходном кварталу.
Аналитичар Лука Солка је прошлу годину Керинга описао латинском фразом "аннус хорриблис", пошто је вриједност акција ове групе у 2024. пала за чак 40 одсто.