Произвођач Милка чоколада оптужен за обмањивање потрошача

Извор:

Телеграф

01.09.2025

16:29

Коментари:

0
Crna čokolada
Фото: Unsplash

Хамбуршки центар за савјетовање потрошача у Њемачкој тужио је компанију Монделез због смањене тежине Милка чоколадица, тврдећи да на амбалажи нема јасне индикације да је тежина смањена са 100 на 90 грама.

Тужба је поднијета Регионалном суду у Бремену, преноси лист Велт.

Овим поводом се огласио и Армин Валет из Хамбуршког центра за савјетовање потрошача и позвао законодавце да "коначно успоставе обавезујуће прописе о смањењу садржаја амбалаже".

формула 1

Легенда Формуле 1 Флавио Бриаторе (75) одмара на јахти на југу Француске

Монделез је смањио количину пуњења у Милка чоколадама са 100 грама на 90 грама и истовремено повећао неке од цијена, због чега је компанија жестоко критикована, а у гласању потрошачке организације Фудвоч чоколада Милка је проглашена за "најочигледнију рекламну лаж године".

Ilu-stomak-bolovi-010925

Отац и кћерка преминули након што су појели печурке

Компаније Монделез је средином јула објавила да су цијене и трошкови набавке какао у цијелом ланцу снабдијевања драстично порасли и да је компанија, да би остала конкурентна, морала да предузме "добро осмишљене мјере" при чему је нова тежина чоколадних плочица јасно назначена на паковању, а потрошачи обавјештени на друштвеним мрежама.

Нова номинална количина пуњења производа одштампана малим словима на предњој страни паковања, лако може да се превиди и често је скривена на полицама супермаркета.

Полиција Србија

Преминуо Владимир (90) којег је син претукао мацолом

"Паковање и дизајн су идентични, а сама чоколада је непримјетно постала тања за око један милиметар. Потрошачи се тако обмањују", упозорава Хамбуршки центар за савјетовање потрошача.

Компанија Монделез је одбацила ове оптужбе наводећи да је транспарентност у односу са потрошачима главни приоритет.

Marija Zaharova

Захарова о "модернизацији" пољско-бјелоруске границе

"Јасно наводимо нову тежину на паковањима наших производа", изјавила је портпаролка компаније и поновила да су купци о свему обавијештени преко друштвених мрежа.

(Телеграф)

Подијели:

Large banner