Izvor:
B92
26.12.2025
18:03
Komentari:
0
Nikola Jokić i "Tako Bel" su u centru pažnje američke javnosti proteklih dana.
Kada se vratimo na 2014. godinu i prisjetimo da je Nikola Jokić biran sa 41. pozicije u drugoj rundi, dolazimo do svima poznate scene kada je u trenutku biranja srpskog centra u kadru bila reklama restorana brze hrane “Tako Bel”.
Oni su tada reklamirali proizvod zvani “Kesarito” koji je bio u prodaji određeno vrijeme, a s ozbirom da je ljuti burito sa mnogo sira bio izuzetno popularan, veliki broj ljudi je tražilo da se Kesarito vrati na meni.
Nikola responds to the noise 👀 pic.twitter.com/P1lFleCRyx
— Denver Nuggets (@nuggets) December 26, 2025
Oni su dugo izbjegavali, pa su odlučili da usliše želje i burito sa meksičkom tortiljom, začinjenom govedinom, pirinčem, sosom sa pavlakom i majonezom, sirnim namazom i kačkavaljem ponovo učine dostupnim.
Tokom marketinške kampanje su više puta pokušali da Jokića “natjeraju” da pojede Kesarito i tako cijeli proizvod dodatno popularizuju, ali Nikola uspješno odolijeva, prenosi B92.

Košarka
Trener Denvera: Jokić je najbolji na svijetu i tačka
Makar javno.
On se na utakmicu Denvera i Minesote za Božić, 25. decembra, pojavio noseći kardigan džemper sa logom “Tako Bel” i majicom na kojoj piše “I dalje nisam probao Kesarito”.
Najnovije
Najčitanije
Trenutno na programu