Један Бањалучанин је своју животну муку са мајсторима одлучио подијелити јавности и на тај начин упозорити друге који се већ сутра могу наћи у сличним ситуацијама, ако већ нису.
“Таман када човјек помисли, остаће му која марка у џепу, ретроградни Меркур или ко зна шта друго ретроградно, побрине се да и задњу пару ипак, извучете из свог новчаника, невјерујући у оно шта вам се дешава”, прича овај саговорник portala "Српска инфо".
Присјећа се да је све почело када му је процурио велики бојлер.
“Одмах смо помислили добро је, у гаранцији је. Позвали смо број са гарантног листа, али у први мах нико се није јављао на њега. Наравно, радило се о овлаштеном сервисеру у Бањалуци”, почео је своју исповијест Бањалучанин чији је идентитет портал није објавио.
Услиједило је неколико позива да би се дошло и до броја мобилног телефона сервисера, а онда је услиједио његов одговор.
"Јавио се суграђанин и потврдио да он јесте једини сервисер у Бањалуци за ту марку бојлера, али да је тренутно у Њемачкој и да се у Бањалуку враћа за мјесец дана", прича он и додаје да су узалудна питања била о томе да ли постоји неки други сервисер.
Ипак, као посљедњу наду, наш саговорник одлучио је позвати директно заступника фирме из Србије која производи бојлере, а чије је сједиште у Сарајеву.
“Знао сам да немам пуно избора, па сам најискреније могуће наступио у старту, иако нисам имао појма ко је мој саговорник. Рекао сам му: 'Знате ли ви ко први настрада у кући када почну цркавати машине, бојлери и бијела техника уопште. Убиће ме жена, помагајте'”, прича овај Бањалучанин.
Саговорник се толико сажалио да је предложио да лично дође, али наравно тако нешто није било могуће, преноси "Српска инфо".
Наравно, нужда закон мијења па је овај Бањалучанин морао платити мајстора, иако је бојлер уредно био под гаранцијом.
Мајстора ни за лијека
Како једна мука никада не долази сама, неколико дана касније за нашег саговорника услиједили су нови животни проблеми, јер се покварио кухињски бојлер.
“Знао сам за оно свето правило да се уређаји не купују исте године, како не бисте дошли у ситуацију да вам се истовремено покваре, али из прве руке знам да то правило нема везе са животом. Када се покварио мали бојлер, е ту сам већ био у кондицији, а и гаранција је истекла, па сам бојлер однио у реномирани сервис у Бањалуци који се већ годинама бави поправком бијеле технике. Мало ме изненадило што сам одмах у старту морао платити 25 марака како би наводно мајстори утврдили тачан квар, али размишљао сам, хајде ето вам и то, пелене за бебе су свакако скупље”, присјећа се Бањалучанин.
"Пролазили су дани, па чак и цијела седмица. Наравно, помислио сам да једноставно морам одиграти ту улогу у којој као муштерија морате пар пута назвати мајстора, па чак једном и отичи до сервиса и све сам то урадио, али није помогло. Закључак је био да је тај термостат тешко наћи, те да су они (сервис) алармирали све знане и незнане, те да ће јавити када га набаве. Нисам више имао снаге да се расправљам, узео сам бојлер и убацио га у гепек. Добри људи у једном тржном центру су ми савјетовали да на градској тржници постоји један сервис, не тако познат као претходни, ни близу, али да је у питању породица и да поправљају бојлере", испричао је саговорник.
Не само да сервис на тржници поправља бојлере, већ су одмах потврдили да имају и недостајући термостат.
Међутим, нови мајстор је одмах по преузимању бојлера утврдио да термостат није у квару, а након детаљнијег прегледа испоставило се да је каменац био узрок свих проблема.
"Дакле, без обзира на то каква је марка бојлера или било којег другог кућног апарата којег купујете, на првом мјесту је одговор на питање да ли уопште постоји нормалан сервисер у граду из којег долазите. Апарати су махом смеће, а посебно ове нове генерације, које ће евентуално издржати гарантни рок, али послије њега, будите сигурни да ће се покварити", закључује он.