Интересује ме шта тачно добијамо овом такозваном ‘саобраћајном револуцијом', осим скретања пажње са неиспуњених градоначелникових обећања, али и нерада у градској скупштини, пита се Дејан Лолић, предсједник Градског одбора ДНС Бањалука.
Интересује ме шта тачно добијамо овом такозваном ‘саобраћајном револуцијом’, осим скретања пажње са неиспуњених градоначелникових обећања, али и нерада у градској скупштини, пита се Дејан Лолић, предсједник Градског одбора ДНС Бањалука.
“Ово је, врло вјероватно, покушај да се скрене пажња са чињенице да је Град изгубио велики број паркинг мјеста у центру. Сада наши суграђани, све и да желе да плате паркинг који је поскупио без реалне потребе, немају пуно опција гдје да паркирају аутомобиле”, каже Лолић.
Лолић пита да ли ће нови, громогласно најваљивани, режим саобрћаја ријешити гужве на семафорима код Мљекаре, Меркатора, Ауди сервиса, затим код Воћара, за Раковачке Баре, транзита и Росуља, Чајавеца и транзита, кружних токова код цркве Свете Тројице, Адико банке...
Он додаје да остатак саобраћајне инфраструктуре у Бањалуци није спреман за ове промјене и да се овом измјеном ништа спектакуларно неће десити по питању смањења гужви у граду.
“Апелујем на суграђане да у наредним данима буду стрпљиви због могућих гужви насталих овом измјеном, али истовремено и на Градску управу да уради нешто конкретно по питању гужви на локацијама које су заиста спорне", закључио је Лолић.