Извор:
Крстарица
23.09.2025
13:02
Коментари:
0Продавци користе једноставан психолошки трик да наранџе изгледају сочније и зрелије чим их угледате на полици.
Феномен зову „илузија конфета“: боја амбалаже утиче на то како оку дјелује боја самог производа, па црвена мрежица чини наранџу визуелно интензивније наранџастом.
Због истог разлога грејп, мандарине и друго цитрусно воће топлих тонова такође се често пакују у црвено или наранџасто, док се лимунови обично стављају у жуте, а лимете у зелене врећице.
Сада када знате и за овај трговачки трик, при избору воћа не ослањајте се само на боју паковања него провјерите стварну свјежину и зрелост плодова.
Занимљивости
2 седм
0Занимљивости
2 седм
0Занимљивости
2 седм
0Занимљивости
2 седм
0Најновије
Најчитаније
Тренутно на програму